ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Θέλετε να χρησιμοποιήσετε τις εφαρμογές μας ή να αξιoποιήσετε την πληροφορία που μπορούν να σας δώσουν;

Εσείς επιλέγετε!

Εμείς μπορούμε να αναλάβουμε για το ξενοδοχείο σας οποιαδήποτε από τις παρακάτω υπηρεσίες:

Ανάλυση αγοράς

Καταγραφή και ανάλυση των πελατών του ξενοδοχείου

  • Κατηγοριοποίηση πελατολογίου, με βάση δημογραφικά στοιχεία και βασικά χαρακτηριστικά διαμονής (τύπος δωματίου, προτιμήσεις, καταναλώσεις κλπ.)
  • Καταγραφή δεικτών ανά κατηγορία πελατών (μέση τιμή πώλησης, μέσος χρόνος διαμονής, μέσος συνολικός τζίρος, μέσος όρος ημερήσιας κατανάλωσης)
  • Μοντελοποίηση προφίλ πελάτη
  • Μοντελοποίηση συμπεριφοράς πελατολογίου

Καταγραφή και ανάλυση γενικών και ειδικών πληροφοριών

  • Ανάλυση δεδομένων διαμονών
  • Ανάλυση δεδομένων ανά τύπο / κατηγορία κράτησης
  • Ανάλυση εσόδων
  • Ανάλυση δεδομένων με βάση την κατηγοριοποίηση των πελατών
  • Ανάλυση ταξιδιωτικών πρακτόρων κλπ
  • Σχεδίαση/υλοποίηση συστήματος παρουσίασης δεδομένων και λήψης αποφάσεων

 

Marketing

Hotel Internet Marketing

  • SEO - Search Engine Optimization
  • PPC - Pay Per Click / Online Advertising
  • Link Building
  • Hotel Website Design – Διάρθρωση του Site με στόχους μετατροπής των Lookers to Bookers. Κατά αυτό τον τρόπο το Site θα δημιουργεί τα ανάλογα συναισθήματα στον επισκέπτη του για να τον προκαλέσει- προσελκύσει να κάνει κράτηση.
  • Διόρθωση κειμένων όπου χρειάζεται ώστε να γίνει πιο Marketing – Η μετάφραση δεν συμπεριλαμβάνεται
  • Διαχείριση εργασιών και κόστους ανά διαφημιστική εκστρατεία
  • Διαφημιστικές εκστρατείες – προσφορές σε τρίτα site (πχ για τους αναγνώστες του xxxx.gr ή xxxx.com ειδική προσφορά -20,30%)
  • Μέτρηση απόδοσης και κέρδους εκστρατειών σε συνδυασμό με τα πραγματικά στοιχεία κρατήσεων και διαμονών από το PMS
  • Παρακολούθηση των στατιστικών του Site & του Booking Engine – ανάλυση των δεδομένων από το booking engine και τα στατιστικά του site για να μπορέσουμε να αξιολογήσουμε τους επισκέπτες μας
  • Διαφημίσεις – Barter Deals – προσφορές με ειδικές τιμές για 2ήμερα, 3ήμερα κλπ

Στοχευμένο  Marketing

  • Email Campaigns σε πελατολόγιο: Αποστολή προσφορών με προσωποποιημένο email σε υφιστάμενους πελάτες του ξενοδοχείου. (Οι προσφορές που στέλνονται είναι διαφορετικές και επιλέγονται βάση της ανάλυσης που έχει προηγηθεί ανά κατηγορία πελατών, καναλιών πώλησης, αγορών, κλπ)
  • Email Campaigns σε δυνητικούς πελάτες: Αποστολή προσφορών σε διαθέσιμες επαφές (λίστες emails) που δεν είναι πελάτες του ξενοδοχείου
  • Email Campaigns Travel Agencies: Αποστολή προσφορών και τιμών σε όλα τα διαθέσιμα τουριστικά γραφεία (περίπου 3000 ελληνικά και 5000 διεθνή).
  • Δημιουργία Loyalty System: Σύνδέση του συστήματος επιβράβευσης πελατών με το site του ξενοδοχείου ώστε να μπορούν οι επισκέπτες του site να γίνονται μέλη του Club. Σύνδεση του Loyalty System με το booking engine ώστε να δίνονται ειδικές προσφορές στους πελάτες του Club, ανάλογα με το Status που έχει κάθε πελάτης στο Loyalty System (Silver, Gold, Platinum).

Τυποποιημένη επικοινωνία με πελάτες

  • Επικοινωνία πριν την άφιξη: Αποστολή προσωποποιημένου email με πληροφορίες σχετικά: με την κράτηση, τις καιρικές συνθήκες, τον τόπο διαμονής, εκδηλώσεις του ξενοδοχείου ή της περιοχής
  • Δημιουργία προτιμήσεων: Αποστολή προσωποποιημένου email από όπου ο πελάτης οδηγείται σε ειδική φόρμα συμπλήρωσης προτιμήσεων. Αυτοματοποιημένη διαδικασία εισαγωγής προτιμήσεων στην καρτέλα του πελάτη, ή αποστολή των προτιμήσεων του πελάτη στο υπεύθυνο τμήμα του ξενοδοχείου.
  • Επικοινωνία μετά την αναχώρηση: Αποστολή προσωποποιημένου email που περιέχει ευχαριστήριο τυποποιημένο κείμενο από τον διευθυντή του ξενοδοχείου.
  • Διαχείριση ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων: Το ευχαριστήριο email που αποστέλλεται μετά την αναχώρηση, συνοδεύεται με link από όπου ο πελάτης οδηγείται σε ειδική φόρμα συμπλήρωσης ερωτηματολογίου.Τα αποτελέσματα συλλέγονται και εισάγονται αυτοματοποιημένα στο σύστημα για ενημέρωση της καρτέλας του πελάτη και αξιολόγηση.
  • Αποστολή ηλεκτρονικών εορταστικών καρτών: Αποστολή προσωποποιημένης εορταστικής κάρτας σε περίπτωση γενεθλίων, ονομαστικής εορτής, Χριστουγέννων, κλπ.

Διαχείριση - Οργάνωση

  • Υπηρεσίες Consulting – Training: Εσείς επιλέγετε ένα στέλεχος κι εμείς το εκπαιδεύουμε στην χρήση των εφαρμογών και των υπηρεσιών που σας ενδιαφέρουν, έτσι ώστε μελλοντικά να μπορεί να λειτουργήσει αυτόνομα και αποτελεσματικά για την εκπλήρωση των στόχων του ξενοδοχείου.
  • Διαρκής Ενημέρωση για νέες τάσεις στα πληροφοριακά συστήματα και τις εφαρμογές που χρησιμοποιούνται μέσα στα πλέον σύχρονα ξενοδοχεία και προτάσεις βελτίωσης των υπαρχόντων εφαρμογών.
  • Δημιουργία και τεχνικές αξιοποίησης πελατειακής βάσης: Αξιοποιείστε τα δεδομένα που κοιμούνται στην βάση των συστημάτων σας και περιέχουν πολυτιμες πληροφορίες για τους πελάτες σας ή ξεκινείστε από το μηδέν την δημιουργία είτε μέσω διαδικασιών είτε αυτοματοποιημένα μέσω συστημάτων.
  • Μηνιαία Reports: Πέρα από τα καθημερινά διαθέσιμα reports μπορούμε να αναλάβουμε την αποστολή στο τέλος κάθε μήνα εξειδικευμένων reports από όπου θα φαίνεται η συνολική κατάσταση της επιχείρησης. Επιπλέον μπορεί να δίνεται ενημέρωση για τις εργασίες που έχουν ολοκληρωθεί ή βρίσκονται σε εκκρεμότητα αλλά και να γίνονται προτάσεις για εργασίες σε μακροχρόνιο ορίζοντα για να περιληφθούν στο ετήσιο επιχειρησικό πλάνο της επιχείρησής σας.