Coral BusinessIntelligence

To Coral.BI είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα συλλογής επεξεργασίας και παρουσίασης πληροφοριών – αποτελεσμάτων, μιας ξενοδοχειακής μονάδας. Οι πληροφορίες συλλέγονται από τα διάφορα συστήματα που λειτουργούν στο ξενοδοχείο (PMS, CRM, Loyalty κλπ), ταξινομούνται και κατηγοριοποιούνται έτσι ώστε να εξάγεται οποιαδήποτε πληροφορία ζητηθεί που σχετίζεται με τη λειτουργία του ξενοδοχείου.

Αποτελεί μια οργανωμένη μέθοδος παροχής πληροφοριών για το παρελθόν, παρόν και μέλλον που σχετίζονται με τις εσωτερικές λειτουργίες και το εξωτερικό περιβάλλον. Υποστηρίζει τον προγραμματισμό, τον έλεγχο και τις καθημερινές λειτουργίες ενός ξενοδοχείου, παρέχοντας ενιαία και συνεχή πληροφόρηση σε κατάλληλα χρονικά διαστήματα για να βοηθήσει την λήψη αποφάσεων.

 Με τη χρήση του συστήματος στοχεύουμε να δώσουμε απαντήσει σε ερωτήματα όπως:

  • Ποιες promotions (Προωθήσεις) και campaigns (Εκστρατείες) επιφέρουν τα μεγαλύτερα έσοδα και πώς επιδρούν στο RoI (Απόδοση Επένδυσης)
  • Ποια προϊόντα θα πρέπει να πουλήσω και σε ποιους πελάτες
  • Τι θα πρέπει να πουλήσω στους πελάτες όταν είναι στο τηλέφωνο ή στο web site
  • Τι προϊόντα έχουν οι πελάτες, με τι configuration (διαμόρφωση) και πώς μπορώ να πουλήσω τα νέα προϊόντα μου ή αυτά που αυτοί θέλουν
  • Ποιες είναι οι τάσεις ικανοποίησης των πελατών μου
  • What-if revenue analysis (Ανάλυση εισοδήματος) για νέα τιμολογιακή πολιτική
  • Ποιές πωλήσεις είναι οι πλέον κερδοφόρες ανά κανάλι προώθησης, κατηγορία πελάτη, γεωγραφία κλπ
  • Πόσες ενεργοποιήσεις υπηρεσιών είχα ανά περίοδο, ελάχιστη, μέγιστη και μέσο όρο απόκρισης και πόσες δεν μπόρεσαν να ενεργοποιηθούν
  • Πώς αποδίδει μια καμπάνια
  • Ποια είναι η αξία των πελατών μου

Η ποσότητα των αναφορών που δίνεται, δεν περιορίζεται σε συγκεκριμένο αριθμό, άλλα σε σχέση με τις ιδιαίτερες ανάγκες του ξενοδοχείου, τροποποιείται και αυξάνεται διαρκώς.

 Κατηγορίες ανάλυσης δεδομένων

  • Γενικοί συγκεντρωτικοί δείκτες παρακολούθησης
  • Ανάλυση δεδομένων διαμονών
  • Ανάλυση δεδομένων ανά τύπο / κατηγορία κράτησης
  • Ανάλυση εσόδων
  • Ανάλυση δεδομένων με βάση την κατηγοριοποίηση των πελατών
  • Ανάλυση ταξιδιωτικών πρακτόρων
  • Ανάλυση εξόδων
  • Ανάλυση δεικτών ικανοποίησης πελατών
  • κλπ

 bi01 bi02 bi03